Riky & Inge in Canada

Update vanuit St. Catharines

Hier weer even een berichtje vanuit St. Catharines!

Hier gaat alles goed. Wij hebben ondertussen iedereen kunnen zien. Afgelopen zondag hebben Tobi en André een bbq georganiseerd om de verjaardag van ome Wim te vieren.

Afgelopen dagen is het goed warm geweest, vandaag zelfs 30 graden. Wij hebben dan al heerlijk kunnen zwemmen in de achtertuin bij Andre en Tobi. Ideaal zo'n zwembad in de tuin! Verder zijn we afgelopen dagen wat leuke plaatjes in geweest en lekker gestruind door de winkels!

Vandaag zijn we even als toerist richting park hij Niagara Falls geweest en de zonsondergang bij Lake Ontario bekeken. Het was echt prachtig! De kleuren aan de hemel en de zon, echt adembenemend!

Morgen beginnen we de ochtend met een verrassing die Andre en Tobi voor ons hebben. Wij kijken er enorm naar uit en zijn uiterst nieuwsgierig! Daarna gaan we door naar Toronto. Gezellig de stad in!

Wij hebben alleen morgen en woensdag nog! Woensdag avond zullen we alweer terug vliegen naar Nederland. De drie weken zijn echt voorbij gevlogen!

Wij gaan nog even genieten hier! Benieuwd naar meer foto's? Kijk dan even in de laatste fotoserie !

Liefs xx