Riky & Inge in Canada

First dat St. Catharines

Hier even een kort berichtje vanuit St. Catharines. Deze laatste week zullen wij hier verblijven bij familie. St. Catharines is een plaatje tenzuide van Toronto.

De vlucht ging soepel. We landde op tijd en waren 's avonds al gezellig bij andre en Tobi.

Vandaag zijn we begonnen met een lange wandeling met hun hond Ellie. Echt een schatje is het! 'S middags zijn we naar een klein dorpje geweest verderop, hebben hier wat gewinkeld en heerlijk gegeten. Straks zullen we nog voor een koffie langs Tante Gerda gaan! We zullen waarschijnlijk zondag iedereen zien als Tobi en André een bbq organiseren voor Ome Wim zijn verjaardag.

Het gaat hier heel erg goed is. Komende week zal het aardig warm worden hier, dus een duik in het zwembad zal zeker wel gebeuren. Ideaal zo'n zwembad in de achtertuin! Wel zal ik iets meer berichten plaatsen, maar ik probeer jullie toch op de hoogte te houden!

Liefs vanuit st. Catharines !

Pa en Ma

Hallo lieverds jullie kunnen je hart even op halen aan de hond Ellie ze lijkt van kleur wel wat op Kira.Maar wat fijn dat jullie nu bij Andre zijn we hopen dat jullie daar een fijne week hebben,en als je ze morgen allemaal ziet geef ze van ons een hele dikke knuffel groetjes pa en ma