Riky & Inge in Canada

From Victoria to Vancouver

Dat was het dan, onze laatste dag hier. Vanmorgen hadden we al om 11:00 uur de pont naar het vaste land. Zo raar om Vancouver Island te verlaten!

Eenmaal op het vaste land, hebben wij heerlijk geluncht in een pub en zijn we doorgereden naar het hotel. Daar hebben we ons ingecheckt en de spullen in de kamer neegelegd. Tijd om de auto in te leveren. Was gek om de auto na twee weken in te leveren.. Dit betekent dat onze reis er toch echt op zit.

Eer dat weterug waren, was het alweer 16:00uur. Wij hebben ons dan ook eens een heerlijk relax momentje gegund. Het hotel heeft eenbuitenzwembad waar niemand op dat moment gebruik van maakte.Omgekleed en spullen gepakt en hop naar ons 'privé' zwembad. Even helemaal niks!

Morgen om 12:30 uur hebben we ons vliegtuig naar Toronto. Zodra we daar aankomen (18:30 u plaatselijke tijd, 01:30 uur Nederlandse tijd) komt André ons ophalen. Wij kunnen niet meer wachten tot het zover is. Kijken er enorm naar uit om iedereen te zien.

Het volgende berichtje komt vanuit st. Catherines! Tot dan.