Riky & Inge in Canada

Victoria dag 4

Voor vandaag hadden we weinig op de planning staan. We hebben heerlijk beetje uitgeslapen en zijn daarna maar eens op pad gegaan.

Ons hotel zit net buiten het centrum. Dit keer zijn we niet met de bus, maar langs wateren en parken naar het centrum gelopen. Een hele leuke wandeling.

In het centrum hebben we een heerlijke groene smoothie genomen en zijn verder gaan wandelen. Die smoothiebars vinden wij toch echt een groot gemis in Nederland. Worden terplekke vers gemaakt, heerlijk!

Wat ik mij kon herinneren van vier geleden, zit er een park in het zuiden van Victoria. We zijn dus even lekker gaan wandelen. Door het park, naar de oceaan en zo door naar de vuurtoren. Een lange, maar heerlijke wandeling! Vandaag hebben we gewoon meer dan 20.000 stappen gezet, bizar gewoon. We lopen echt wat af hier.

Morgen gaan we weer terug naar Vancouver. Dat betekent dat onze reis rond en over vanvouver Island erop zit. Donderdag zitten we in het vliegtuig naar Toronto om een weekje bij de familie te besteden.Wat vliegt de tijd zeg! Heel jammer, maar komende week is zeker ook iets leuks om naar uit te kijken!

xxx