Riky & Inge in Canada

Victoria day 3 'BEST DAY EVER'

Vandaag was het zover: onze whale watching tour in Victoria. Zou mijn wens uitkomen? Zal ik dan echt orka's gaan zien? Dit zijn al van kinds af aan mijn lievelingsdieren en ze in het echt zien staat al jaren hoog op mijn bucketlist.

Ook dit keer kozen wij voor een soort speedboot. Wij waren net 10 minuten op het water en de leider werd al opgeroepen. Na 5 minuten varen kreeg ik de beste ervaring van mijn leven. Wij zagen een groep met rondzwemmende, jagende en spelende orka's. Na wat tellen en rondkijken, kwamen wij wel op negen waarvan één heel kleintje. Wateen geweldige ervaring was dit. Gewon tranen in mijn ogen van geluk.

Na ruim een uur moesten we vertrekken. Het werd nogal druk qua boten en hij wilde ons graag nog wat andere prachtige dingen alten zien. En dat kregen we. We zagen zeeleeuwen, zeehonden, zeeolifanten en zelfs nog Bultrugwalvissen! Het gebeurtzelden dat je tijdens zo'n tour twee soorten walvissen ziet en dat hebben wij mogen aanschouwen. Wij hebben vandaag zoveel geluk mogen ervaren en zoveel moois mogen zien!Dit was veraf de beste dag ooit! Mijn wens kwam uit en heb een punt van mijn bucketlist kunnen afstrepen! Dankjewel Victoria, dankjewel Springtide whale watching!

Wij gaan lekker nagenieten van deze toffe dag!

Liefs xx


Reacties

Reacties

Joke

Oh wat geweldig dat jullie het nu ook gezien hebben. Wij zagen toen ook een familie met een jong, maar jullie hebben nog veel meer gezien. Bofferds!! Geniet maar lekker na. ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!