Riky & Inge in Canada

From Port Alberni to Tofino

Vandaag stond weer een reisdag op de planning. Wij rezen van Port Alberni naar Tofino.

Tijdens onze reis hebben wij een aantal tussenstops gemaakt. Allereerst van de weg er naar toe al prachtig. Het uitzicht op de bergen en de meren was echt mooi. Natuurlijk moesten we hiervoor even stoppen om wat mooie plaatjes te schieten. Ook hebben wij een stop gemaakt in het Pacific Rim National Park. Zo hebben wij een wandeling gemaakt over het Wild Pacific Trail in Ucluelet en over Schooner Cove Trail. Bijde routes waren erg mooi, maar de Schooner Cove Trail was onze favoriet. Een wandeling over houte stijgers in een mistrieus bos richting een waanzinnig strand.

Ondertussen zijn we aangekomen in ons volgende verblijf (in Tofino). We hebben een studio in de 'Seastar Beach Suites'. Een schattig verblijf net buiten Tofino. We zitten missen in het bos, vlak langs het strand. Heerlijk eigen keukentje waarin we gelukkig zelf kunnen koken, want op een gegeven moment wordt het uiteten ook zo vervelend.

De foto's zijn/worden geüpload in de fotoserie 'From Port Alberni to Tofino'. Ook de foto's van morgen zullen hierin geplaatst worden.

Liefs uit Tofino

Ma enPa

O wat zien jullie een mooie dingen,onvoorspelbaar En keurig jullie huisje,et is s morgens het eerste wat pa doet
de laptop aan zetten Nou meisjes we hopen dat jullie deze week nog veel mogen zien en genieten .En dan op naar de
familie liefs pa en ma