Riky & Inge in Canada

From Tofino to Nanaimo to Victoria

Op vrijdagochtend zijn we vanuit Tofino vertrokken naar Victoria. Omdat de reis wat de lang zou zijn, hebben we een tussenstop gemaakt in Nanaimo. Nanaimo is een havenstad. Helaas was dit plaatsje niet helemaal ons ding en het hote viel ook zwaar tegen. Gelukkig konden we de volgende dag snel door naar Victoria.

Ondertussen zitten we in ons hotel in Victoria. Onderweg hierheen zijn we nog even gestopt hij Lake Cowichan. Een schattig plaatje met een groot meer. Daarna zijn we doorgereden naar ons hotel.

Komende vier dagen verblijven we dus in Victoria. Wij verblijven in het Days Inn hotel en het best netjes! Lekker eigen koelkastje en waterkoker en twee lossen bedden. Ook hebben wij alvast de stad verkent. Vier jaar geleden ben ik (Inge) hier ook geweest met Cindy en nu mag ik deze heerlijke stad met moeders beleven. Komende dagen zullen we hier lekker gaan winkelen, met een boottocht meegaan opzoek naar orka's en zullen we nog stuk langs de oostkust rijden. Woensdag zullen we weer vertrekken naar Vancouver omdat we donderdag het vliegtuig zullen nemen naar Toronto. Daar zullen wij nog een weekje bij familie besteden.

In de fotoserie 'Victoria' zal ik komende dagen de foto's plaatsen. Wij gaan hier even heerlijk genieten!

Veel liefs uit Victoria

Joke

Hoi. Wij gaan zo inchecken naar Corsica. Geniet van de mooie stad. Deze is vooral 's avonds ook erg leuk. Ga vooral ook bij het straat theater kijken. Dat is erg leuk.
Dikke kus

Joke

Nu ik je foto's heb gezien, krijg ik heimwee naar Victoria. Wij zaten in hetzelfde hotel. Grappig.

Pa en Ma

Ha fijn weer een berichtje van onze meisjes,kan ik vanmorgen ook even in de kerk verslag uit brengen aan Ma de Jong Wij zijn blij dat jullie zo stralend op de foto,s staan ,wat genieten jullie.
Heel veel liefs en een dikke knuffel van ons

Dinie

Wat schitterend zeg allemaal veel plezier nog Grtjes Dinie