Riky & Inge in Canada

From Halfmoon Bay to Powell River

Nadat we eindelijk weer acht uurtjes hebben kunnen slapen, zijn we al snel op pad gegaan. We begonnen de dag met een wandeling in het Francis Point Provincial Park. Deze route liep geheel langs de kust waar wij iedere keer verrast werden met een prachtig uitzicht. Een nadeel was wel dat de route niet geheel vlak was, er waren namelijk nogal wat rosten en boomwortels. Stevige wandelschoenen waren hierdoor niet onmisbaar. Maar het was het meer dan waard!

Na de stevige wandeling zijn we doorgereden naar Powell River. Om daar te kunnen komen, moesten we weer over varen met een veerpont. Een vaart van 50 minuten waarbij we weer heerlijk op het dek hebben kunnen genieten van het adembenemende uitzicht. Eenmaal weer aan de overkant waren we binnen een half uur op onze bestemming. Een studio in het Beach Gardens Resort & Marina met een uitzicht op zee. Het is dus zeker geen straf om hier twee nachten te verblijven. Helaas missen we wel een koelkast en een waterkoker op de kamer, dus het wordt twee keer buiten de deur ontbijten.

Vandaag hebben wij het centrum van Powell River al bezocht en genoten van de zonsondergang op het balkon. Hier zullen we nog een extra nacht verblijven, dus morgen gaan wij hier nog een aantal dingen ondernemen. Voor nu vind je in de nieuwe fotoserie weer nieuwe foto's van vandaag.

Liefs vanuit Powell River

Yvonne en ma

Wat een prachtig uitzicht! Zo te zien is het weer ook prima! Ma is hier nu, dus die heeft de foto's nu ook gezien. Lekker genieten en veel plezier toegewenst ook van ma.